Ben de Pendik medipole gidiyorum, muayenelerde doktorumdan memnunum gayet samimi ve Güler yüzlü bir doktor. Geçen yıl kardeşim bu hastanede doğum yaptı. Beni en çok düşündüren şey, sancı çekilen oda ile muayenelerin yapıldığı odanın farklı olması. Yani doktor her açılma kontrolü yapacağı zaman biz sancılar içinde giyinip farklı odaya geçip muayene olup tekrar odamıza geri mi dönücez hep bunu düşünüyorum. Doktoruma da sordum o da bu şekilde olduğunu söyledi 🙄