Elifk- Merhaba güzel anne adayları 🌸🌸 Pendik medipole gidenler olarak burada sohbet edelim mi? Hangi doktoru tercih ediyorsunuz? Güncel fiyatlar nasıl (tahlil, muayene,doğum vs)?
meryemesra Elifk- Ben de başından beri Pendik Medipole gidiyorum :) Doktorum Nergiz Kılıç ❤️ daha önce de Doçent Esra Nur Tola hanıma ve Mine Fisun hanıma da gitmiştim. Her birinden çok memnun kaldım gerçekten.
meryemesra Elifk- Askeri Personel indirimimiz var Muayene ücreti 240 TL ödüyoruz. Bu hafta çarşamba günü randevum var, gitmişken Detaylı Ultrasonu da konuşacağım. Şuan 21+0 ız.
findiklibadem Elifk- Emine hocaya gidiyorum, ondan önce nergiz ve canan hanıma gittim ama en son Emine hocada kaldımm daha çok sevdim nedense 🙃 ama Emine hoca da olmasaydı sırada İlknur hanım vardı :D 36. Haftamdayım sen kaçıncı haftandasın canım
Elifk- 132025 ay bisey kalmamiss doguma, saglikla kicagina al 🤲 evet ben de kararsiz kaldim hepsi cok iyi gozukuyor
kuygur Ben ilk kızımdada nergiz hanıma gidiyordum şimdi ikinciye hamileyim 30+4 haftalığım oğlumada ona gidiyorum çok memnunum hem doktordan hem çalışanlardan hemde hastaneden temizlik açısındanda temizler 👍🏻300 muane pendik kartım var onunla 240 tl ödüyorum herkes alabiliyor pendik kartını bilginiz olsun hanımlar
Elifk- kuygur evet hastane, personel muthislerr gercekten. Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsinn 🤲 biz de askeri personel indirimiyle gidiyoruz pendik kart ile benzer indirimde ama yine de bilgilendirme için çok teşekkürlerr🥰
Elifk- meryemesra aa biz de askeri personeliz ve bizim de carsamba gunu randevumuz var :) güzel haberler alalim insallah 😍
Cagmer meryemesra eşim de askeri personel ama ben indirimden faydalanmadım nasıl oluyor bahsedebilir misiniz rica etsem
Beyzaak meryemesra Merhaba askeri personel indirimin den nasıl faydalana biliyoruz muayene ücretini verirken mi eşim olmadan olur mu acaba
meryemesra Elifk- Ne güzel bir Tevafuk, dün gittik biz muayenemizi olduk 😍 haftaya da kontrol randevusu alıp gideceğiz inşaAllah ❤️ siz gittiniz mi dün..? ve kontrole ne zaman gideceksiniz..? :)
Elifk- findiklibadem biz daha cok kucuguzz 7+1 ☺️☺️ilk kez gecen hafta gittik ilknur hanima, yaklasimini sevdim ben de. Baya ilgiliydi 😇
Rojinnur Elifk- mine hocaya gidiyorum 300 TL muayene ücreti 26. Hafta sayım çok memnunum. Pendik kart dediğiniz kart nereden alınıyor?
Elifk- Rojinnur internete pendik kart basvuru yazin ilk cikan siteye tiklayin formu dolduruyorsunuz. Yine o sitede kartimi nerden alabilirim butonu var, bakip size en yakin yerden gidip alabilirsiniiz ☺️
Elifk- meryemesra gerçekten güzel tevafuk☺️ biz de dün akşam gittik, kontrol muayenemizdi bu bizim. Bir sonraki muayenemiz 24 ekimdee 🥰