yagmurtpl Ocak sonu gebe kaldım, haliyle 20li haftalarım temmuzda başladı ve yazın göbişli gebeydim.Havalar soğuyana kadar belden lastikli zaten bekarken de aldığım pamuklu elbiseleri giydim yazın.Hamile külotu almadım, tanesi 12-15tl idi mağazalarda.
Onun yerine bildiğimiz en yüksek bellisinden ince lastikli 5xL külotlardan aldım. 35 haftalığım hala o çamaşırları giyiyorum çok rahat.
Şuan havalar hafif serinledi tabi.33e kadar eşimin XL tişörtleri ile devam ediyordum ama en sonunda bende kendime lcw den bir tane XL hamile tişörtü aldım, üstünde yazı var momlu.Doğum sonrası yazın bile giyerim.Kısa kollu aldım bilerek, zira 74 kiloyum 9 kilo aldım ama uzun kollu hamile tişörtlerini denedim, bi kan vereyim desem XL bile sıyrılmıyo kolumda.Üstüme de bi hırka, zaten haftada bi çıkıyom o da doktora gidiyoruz arabayla.
Bir tane 44 beden hamile pantolonu aldıydım 15-16 haftalıkken indirimden, o zaman 38 bedendim iyi ki büyük almışım.Bacaklarımı hiç sıkmıyor.
Bir tane de 3XL lcw den hamile taytı aldım 29.90 fiyatı.Aslında XL oluyordu bana, ama tenim gözüküyor gibi çok gergin oldu gibime geldi.Ne bol duruyor ne çok yapışıyor üstüme.Büyük almak daha iyi.
Serin günlerde üşür gibi hissettiğimde direk eşimin bölümden 2 kapşonluya el koydum,bol bol komple işimi görüyorlar 😂