SaEmtFzt bence anlatılandan cok daha fazlasını yapıyorlar ben cok aşırı memnun kaldım. İlgi alaka mükemmel yemekleri VS harika içerisi çok temiz. Ağrın mı var direk gelip iğne serum VS yapıyorlar. Bebekle harika ilgilendi cocuk doktoru cok memnun kaldım gece doktorunu pek sevmedik sabah ki cocuk doktoru gayet iyiydi. Olanakları gayet güzel ben cok memnun kaldım. Her dakika birileri geliyor yardımcı oluyor. Sabah tekrar gelip hemsire şerden yada başka bir durumda memnun kalıp kalmadığınızı soruyorlar ufak çaplı hediyeleri var ekstra anne babaya tebrik yemeği diye şık bir yemek bile getirdiler umduğumun cok üstündeydi ilerde tekrar gebe kalırsam yine live gelirim bence parasını cok kez [hakkediyor yine merak ettiğiniz bir şey varsa sorun anlatıyım