Kirmizisarap bu tamamen kişisel bir durum. Ben en başından beri hep normal doğum istiyorum çünkü bana göre dogum şekli tekdir. Zorunluluk bambaşka birsey o zaman zaten doktoruma bırakırım ve sezeryanimi olurum sezeryan bir seçim değil bana göre. Ama catiniz dardir, bebeğiniz iridir, bebek kaka yapar, yüksek tansiyonunuz vardır vs vs o zaman zaten tek seceneginiz kalıyor.