Kirmizisarap 2 doğumuda denemiş biri olarak söylüyorum , bence kendini su doğum diye kosullandirma hayırlısi de cnku nasibini yaşıyorsun , burda çok gördüm normalden korkup 5 dk da dogurani yada sezeryan çok saçma diyip sonra doktora sezaryan al beni diye yalvarani ☺️