Simgeg bsranur123 benimde 6 Ekim ovulasyon testi yaparak yumurtlama takip ettim o günleri değerlendirdim 28 ekimde aşırı silik çizgi gördüm ama belki kuruma çizgisidir dedim bugünde kasık ağrım var eşim test alacak yeniden yapacağım bakalım ne çıkacak
minnosmakarna bsranur123 benimde 7 Ekim gogus ağrım ve kasıklarimda sancı var bide özel bolgeme sancı giriyor büyük ihtimal adet olucam bu ayda hayaller yattı sanırım 🙄
ErhanKubra bsranur123 benim 5 Ekim ama ne koku alabiliyorum ne tad hassasiyetim var mı yok mu anlamadım karnım ağrıyor adet olacakmışım gibi başka bi şey yok yine olmadı heralde
babygst Benim de 7 ekim sabahları göğüs ağrısı ve adet sancısı dışında bir belirtim yok test yapmadım sanırım bu ay da olmadı 🥹
minnosmakarna bsranur123 bende yaptım bu aksam çok silik bir çizgi çıktı geçen ayda öyle çıkmıştı ama negatifti o yüzden hiç umutlanmiyorum beklicem bakalım