Boncukveannsi niye çok olsun ki. İnsan hem maddi hemde manevi olarak belirli bir birikime gelmek istiyor çocuk sahibi olmak için. Şahsen bizde 2 sene boyunca istemedik. Çünkü manevi olarak bu sorumluluğa hazır değildik. Maddi olarakta çocuğuma ilerde bırakabileceğimiz en azından bir evimiz olsun istedik. Diğer evimizde bize kalır düşüncesi ile. Onun yanı sıra az çok ilerdeki eğitim hayatında kullanacağı bir birikimi olsun bunun için bir başlangıç yapalım biraz bişeyler biriksin diye erteledik. En önemlisi de zaten eşlerin birbirine ve evliliğe alışması. 5 yıl çok makul bir süreç bence.