Benim İlk gebeliğim şuan 🤭 yaşım da henüz küçük annelik zor mu hiç bilmiyorum umarım Rabbim yardım eder 🤗biz bebiş için bıraz zaman geçsin istedik ama 4 aylık evliyken rabbim’in sürprizi olmuştu bize çok sevinmiştik ağlamıştık eşimle, çok tuhaftı hiç beklemiyorduk,ama sonra o bebeğimizi kayıp edince ben ve eşim psikolojik olarak Çok kötü olduk o yüzden affedersiniz hiç korunmak bile istemedik hemen yeri dolsun istedik çok şükür Rabbim nasip etti şuan 21 haftalığız🤲🏻💞 ee kızlar siz de durumlar nasıl anlatın konuşalım Can sıkıntımız geçsin 🥰