Femara ile 3 yumurtam gelişti. 26 Eylül’de ovitrelle kullandım ve 28′inde 2 olgun yumurtam (23-24mm) çatlamış, 2 tane de 16-18 mm yumurtam vardı. Toplamda bir yumurtalıkta 4 yumurta 😦 her neyse, Çarşamba aşılamamı oldum. Adet günüm aşılamanın 12. Günü yaani 9 Ekim. Kimler yaptırdı, birlikte bekleyelim 🤗