Nurcanyks inan ki en son yemeğimi en geç 8de felan yiyorum ki oda çok nadir oluyor 🙈 ben genelde gündüzleri yediklerimden yanıyordum aslında öyle baharatlı yağlı da yemiyordum ama bana hiç bişey fayda etmedi doktorum sağolsun verdi ilacı çok rahatladım çok şükür o zamandan beri o kor hiç olmuyor inşAllahhh da olmaz 🤲🤲😊😊