Biryabanci1 GulizarY Evet sol kalça diyince acaba fark olurmu diye.. Amin canım ☺️ İlk kızımda yine sağ kalçamdam giriyordu
1Busenur1 GulizarY Amin canım inşallah hepimizin özellikle hamilelerin duası kabul olurmuş evlat hasreti çekenleri de tez vakitte evlat nasip etsin inşallah 🙏
GulizarY 1Busenur1 amin canım amin rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin içinde bizlerin de
1Busenur1 Tubatgn çalışan bir hamiş olarak inanılmaz ağrıyor gece yatınca ağrısını daha çok hissediyor insan ☺️
Deletedmom_37 GulizarY ya bende 14 haftalığım benimde sağ kalçam da ağrı ama öyle böyle değil yürüyemiyorum resmen kasılıyor böyle garip oluyor yatınca ds geçmiyor magnezyum da içtim ama faydası olmadı bide parol içtim yine fayda yok☹️
Ddm34 Yarenn92 aynı sorun bende de var. Karacıger enzımlerım vıtamın kullanınca yukselıyor dıye kestı magnezyumu da. Ama kalcamda ınanılmaz bır sancım var. 29 hafta olduk. Sizin gectı mı devam mı agrılar?
Yarenn92 Ddm34 yok daha geçmedi her gece ağrıyor doktorum da vitamin vermedi günde 1 maden suyu içmemi söyledi birde kivi kefir bunları söyledi