Sanirim postlari okumaktan dogumlardan da etkilendim . Suan korkuyorum kesi dikis felan olursa diye . Halbuki benimkiyle daha konuşmadık normla mi sezeryan mi oyle olsa bile kesi atılır mi o ne de vs . Sansima hastanem taşınıyor bu haftalarda konusacaktik belki icim rahat ederdi aklimdaki sorular da cvp bulurdu