cimcimemmmm çok memnunum çok seviyorum çok samimi ve anaç bi kadın asla doktor gibi değil kürtajımı o yaptı benle beraber ağlayacaktı neredeyse o tabi ki insani yanı meslek olarakda bence işini çok güzel yapıyor ben 29 haftadayım daha doğum yapmadım. Fatma hoca normal doğumdan yana hep kesiksiz dikişsiz gerekli olmadıkça sezeryan yapmıyormuş bide tabi hastanın kendisi istemedikçe. Eli çok hızlı şipşakmış ben çok seviyorum yani. Kadir yaman doğumu biraz pahalı Fatma hoca muayene ücreti 160 tl normal doğumu bilmiyorum ama sezeryan 3.100 TL normal daha uygundur tabi