Roseninmelekleri Canım benim ya hiç öyle kötü şeyleri aklına getirme sağ sağlim kucağına alırsın inşallah. 2 bebiş taşıyorsun illaki ağrı olur, kanama olmadığı sürece hiç korkma Allah'ın izniyle bişey olmaz inşallah.🙏 Bende senin durumundan umutlandım açıkçası ama hayırlısı tabi. Dün işte gittiğimde doktora 6+3 dü çok şükür bebeğimin kalbi atıyordu. Ama diğerinin kesesi yok gibiydi doktor bişey çıkacağını sanmıyorum dedi. Oysaki 3 gün önce gittiğim başka bir doktor kese boyutu küçüğünde 6 haftaya göre normal demişti. En iyi 10 gün falan bekleyip başka bir doktora gitmek sanırım. Çok teşekkürler canım cevabın için.🙏🙏