EceMmmm olursun cnm annesin sende hissetmen gerek bende garip oldum araştırdım ınternetten ikiz sendromu oluyormus eşim hatta kendini şartlama üzülmeyeyim diye tek diye sev derdi ben hayir ikiz onlar hissediyorum derdim ve minik kalpler iki oldu ve içim de pit pit atıyor seslerini duymak tarif edilemez ilk heyecan ilk mutluluklarim şuan 15 olduk inşallah nice ayınızı sağlıkla atlatıp doğum nasip rabbim 12 haftalikken birinin erkek olduğunu öğrendim digeri çok nazlı yine göstermedi 1 hafta sonra kontrolüm var inşallah onuda öğrenirim çok yaramaz nazlı olcak daha doğmadan belli ediyor rabbim sağlıkla kucagimiza almak nasip etsin hepimizinkini 🙇♀️