Hasretay Halimik-60 8 bin sezeryan oluyorsun ben 16 normal doğum olacak şaka gibiiii ya inanamıyorum gerçekten
Halimik-60 Hasretay nee. Hangi hastane o? İnanın devlette yapıyo aynı şeyi değmez o paraya. Ben doğuda doktor bulamıyorum diye özelde doğurcam. Bide sezeryan tercih ettiğim için
melisinmutfakblogu Hasretay 10 ekimde doğum yapacağım 3 bin normal doğum 4 bin zorunlu sezeryan 6750 zevki sezeryan fiyat verdiler 100 kg üstü 1000 tl fark var dediler İstanbul Ümraniye çamlıca erdem hastanesi
Hilaynur Evet özel hastanede sgknın karşıladıgından fazlasını aldıklarına dair ayrıntılı fatura alırsanız geri alıyormuşsunuz bende duydum bunu google yazın özel hastanrden dogum paraso ger alma yazın araştırın bende dogum zamanı yapmayı düşünüyorum
Ziynet4459 Hasretay öyle bir şey varmış ama burda biri demişti öyle ücret iadesi isteyince sonradan o hastaneye hastalık sebebiyle gidince ücret iadesi talep etti hasta muayene edilmeyecek diye hasta dosyasına not düşüyorlarmış hastane sizi mimliyormuş yani