Ben de 21. Haftamda girdim. Yaklaşık 1 saate yakın sürdü. CD, resim ve ayrıntılı rapor şeklinde teslim etti doktorum. Bütün bebeğin herşeyine bakılıyor. Hatta çillini yaptığını torbasının yarısını bile doldurduğunu söyledi. Rahim ağzı uzunluğuna da bakıyor. Baya keyif verici anlardı🥰 umarım siz de güzel haberlerinizi alırsınız