Ben 24. haftamda girdim yaklaşık yarım saat sürdü bebeğimin yüzünü bana da gösterdiler ek olarak bir CD video ve fotoğraflarını verdiler çok şükür sağlığımız da yerindeydi ufak bir sıkıntımız çıktı midemiz büyükmüş ama onu da takibindeyiz neden olduğunu bilmiyor doktorum da şu anda umarım hepimizin bebeği sağlıklı dünyaya gelir