2prensesannesiiii Mhande allah razı olsun sağlıcakla gelir inşallah hayırlısıyla 🙏🏻 Darısı bekleyenlerin başına inşallah 🙏🏻 💓
Mhande eda-ak yaa çok sevindim canım Rabbım sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin darısı insaAllah benim başıma ❤️❤️🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Bernnnaaaa Mhande hiç bunları düşünme o bebeklerimizin ömrü o kadarmış. Rabbim yeni olacaklara uzun ömür versin inşallah 💕
3MelekAnnesiiii Mhande Allahima bin sukur simdilin hic bi sorun yok 11 haftalik oldu dun♥️♥️🤲🤲 Rabbim sag saglim kucagimiza almayi nasip etsin yavrularimizi🌹 isteyen herkesede nasip etsin insaAllah🤲♥️
Mhande 3MelekAnnesiiii insaAllah Amin canım benim 🤲🏻 Rabbım bebisini sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Gizemli Mhande ben de 2 ay sonra hamile kaldım. Düşük olunca tekrar hamile kalmak kolay diyorlar. Pıhtılaşmaya bakmasını isterseniz bakıyorlar herhalde çünkü bende öyle bi sorun cikmamisti
Gizemli Mhande bebegi patolojiye göndermiştik o zaman da kan testi mi vermistim tam hatırlamıyorum ama ben talep etmeden bakmislardi hem de devlet hastanesinde. Çünkü elime kağıt vermişlerdi incelemistim