1Emine Mhande 2 ay korundum, 3. Ay rahim filmi sonrası hamile kaldım. Şuan 34+6’yız, sağlıcakla kavuşuruz inşallah. Darısı isteyen herkesin başına inşallah 🤲🏻
Mhande 1Emine insaAllah Amin kuzum benim Rabbım bebisini sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️❤️❤️
Mhande Shrbnkrdi Rabbım insaAllah bunu hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin güzel anne ❤️❤️❤️🤲🏻🤲🏻
Seyma65 Mhande amin canım Allah razı olsun cümlemizinkini inşallah rabbim korusun anne olmak isteyenlere de rabbim nasip etsin inşallah
Mhande 2prensesannesiiii yaaa çok çok teşekkür ederim güzel anne Allah senden razı olsun Rabbım bebisini sağlıcakla kucağına almayı nasip etsinn🧿🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️❤️❤️❤️❤️❤️
2prensesannesiiii Mhande amin canım benim inşallah kan sulandırıcı iğne vuruyorum kendime her gün pıhtılaşmam çıktı 🥲
eda-ak Mhande 30 mayısta kürtaj oldum şu an 7+5 günlük hamileyim. 1 adet dönemi geçince hamile kaldım ve her şey iyi çok şükür.
Mhande eda-ak yaa çok sevindim canım Rabbım sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin darısı insaAllah benim başıma ❤️❤️🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Mhande Bernnnaaaa ya korkulacak bisey yok dimi bende çok istiyorum tekrar düşük olursa diye korkuyorum 🤲🏻🤲🏻❤️
3MelekAnnesiiii Mhande Allahima bin sukur simdilin hic bi sorun yok 11 haftalik oldu dun♥️♥️🤲🤲 Rabbim sag saglim kucagimiza almayi nasip etsin yavrularimizi🌹 isteyen herkesede nasip etsin insaAllah🤲♥️
Bernnnaaaa Mhande hiç bunları düşünme o bebeklerimizin ömrü o kadarmış. Rabbim yeni olacaklara uzun ömür versin inşallah 💕