Ysmnpmk Gamzecem açıkcası bende bütün evimin işini herseyi yaptım kafamı yormamak için belirtide yok zaten inşallah gebelik vardır da rabbim bizede o sevinci yaşatır ben gebelik testi yapmaya korktugum için yapmadım pazartesi kanla görücem artık
Gamzecem Ysmnpmk hayırlısı kuzum benim şuan kasıklarımda ve belimde ağrı var korkuyorum valla :( güzel haberlerini bekliyorum