Hepinize çok teşekkür ederim 🙏 Alllah razı olsun 🌺🙏🙏 şuan tam olarak sevinemiyorum malesef salı günü asil kan verme günüm doktorum 4 Ekim’de ver demişti aşılama yaparken bakalım inşallah artar 🙏 benim hiç belirtim yok ama çok ilginç o yüzden bu kadar değer beklemiyordum açıkçası şaşkınım :) Aralık ayında femara + çatlatma iğnesi ile kimyasal gebelik geçirdim ilk asilamam oldu bu benim en son regli tarihim 29 Eylül’de geçti ama bende polikistik over olduğum için ilaçsız regli olmuyorum ben zaten goguslerimde ağrı var hafif ve birka. Gündür uyku halim vardı bakalım hayırlısı ❤️🌺