minigiminannesi03 Bebegim0101 büyük ihtimalle gazdır o haftalarda bendede oluşuyordu resmen yediğim ne varsa çıkartmak istiyordum dolasiyordum surekli rahatlamak istiyor insan ayaklarını üşütme canim