Zehrabbp biz 5-6 haftalıkken başladık unisex kıyafet almıştım birsürü ebebekten hastane çıkış setlerini 5 tlye almıştım tulum takımları 10 TL alt üst takımları 20 ye falan almıştım çok pişmanım daha fazla almadığım için şimdi aldığım tulumlar 150-200 tl 🤦🏻♀️ Bebek arabası karar veremedim hala 3 katına çıktı fiyatlar şimdi. Ne kadar erken başlarsanız o kadar iyi olumsuz düşünmeyin 🙏🏻