Zehrabbp 3 aylık hamileyim bebeğime tulum almaya başladım 3-6 aylık acelemi ediyorum sizce eşim çok erken olduğunu söylüyor hayat pahalı diye düşünüyorum yavaş yavaş almak lazım
Ahuum Zehrabbp tabiki alabilirsin. Benım eşimde öle söylüyor. Bende bu bebeğe bişy olsa bidaha bebek yapmayız mı diyorum
eylulicten Zehrabbp kesinlikle. Haziranda aldigim 2500 olan bebek arabasi 8.900 olmus. Daha ne diyeyim :)
2022bebeki Zehrabbp Bu ekonomik durumda ne alırsaniz kâr. Cinsiyeti belli değilse unisex kıyafetler ya da bebek bakım ürünlerinden başlayabilirsiniz. Pişik kremi,sampuan gibi
Fatmaztrk Zehrabbp uygun fiyatli şeylere rastladikca yeni doğan 1 yas 2 yaş falan fark etmiyor alıyorum ben çünkü gerçekten fiyatlar uçuyor
Zehrabbp Kesinlikle katılıyorum çok teşekkür ederim içim rahat etti babalar acele etmiyor ama almak lazım günlük pahalı oluyor herşey 😊
Nisa3434 Zehrabbp Bende öyle yapmıştım canım tabikide alabilirsin hem insan heves ediyor hemde hepsi bir araya gelince zorluyor
Srdm Zehrabbp canım ne aldın kar senin için her hafta artıyor fiyatlar, bi anda almak da zor zaten yavas yavas indirim denk geldikce almak en güzeli
Deletedmom_51 Zehrabbp Ben de 5. Ayıma yeni girdim park yatak, bebek arabası, puset, oto koltuğunu bile aldık düşün (Bunlara 14.500 gitti) 😂 haftaya da kıyafet alışverişine başlayacağım. Her şey çok pahalı 🤭
Summerwine Ben de 12 haftalık hamileyken bebek arabasını,dolabını hatta bez ve ıslak mendil falan almıştım haftaya kontrolden sonrada kıyafetlere baslicaz her gün zamlaniyor her şey almak gerek erkenden☺️
ozlem_d Zehrabbp Her sey pahalilasiyor, ne kadar erken o kadar iyi. Ama tabsiyem cok sey almayin bir hevesle. Benim giydiremedigim cok sey oldu ozellikle yenidogan. Cabuk buyuyolar.
Zehrabbp Acemianne8 hayır yorumlara baktım memnun olan çok araştırıp aldım bende dün sipariş ettim gayet uygun çünkü
1erkekkannesiiii Zehrabbp ben 7. Haftadan başladım valla 😂herseyin fiyatı uçuyor. Kime ne boşverin canınız ne isterse alın erken geç ne fark eder koyun köşede dursun resmen yatırım gibi oldu artık her şey 7. Haftamda kanguruya 70 TL ye aldım suan ayn kanguru 140 TL iki katını niye veriyim ki bekleyip 🙁
Zehrabbp 1erkekkannesiiii bende diyorum eşim izin vermiyor buraya yazmak cesaret verdi alırım artık 😄😄
Busel Vallahi bende 3 aylik hamileyim ama fiyatlar yuzunden bebek arabasi puset park yatak içine ayrı yatak gümüş kapak ve göğüs pompası aldik çünkü 1 Ay sonra aşırı zam geleceği kulağıma ilişti ebebekte çalışan arkadaşlarım sayesinde gecen sene bebeğimi kaybetmeden de tüm oioi ek gıda takımını almistim %50indirimle iyiki almisim tüm takımı 500e aldim desem suan Bi tabağı 350 tl Allah kullandirmayi nasip etsin elbette bebeğimiz olacak şimdi değilse bile sonra
Zehrabbp Busel iyiki söylediniz zam geleceğini ona göre davranayım onları sona bırakmayı düşünüyordum teşekkür ederim bilgi için
Busel Zehrabbp canım sona bırakma 3 sene de bir sürü şey alıp kenara koydum ben sonuçta bebeğim elbet olacak sağlık sıkıntımız yok çok şükür şimdi bakıyorum keşke daha çok alsaymisim biseyler gümüş kapaklar suan indirimde e bebekte 999 ayarı 187 tl gibi Bi fiyat dün aldı eşim