Tabii yanlış bir şey demek istemem ama benimde öğrenmem aynı bu testle oldu yaptim 5 dk hiç bir şey çıkmadı sonra gidip yattim uyaninca atmak icin alirken boyle silik bir tık daha belli bir çizgi oluşmuştu hemen doktora gittim doktor teste bakarak olduğunu düşünmüyorum bebek yok ama yine de test yapalım dedi ve pozitif çok küçüktü çok erkendi o yüzden böyle çıkmıştı ama benim adetim 1 gün geçmişti de yapmıştım