Haticeanneeeee Kızlar test yaptım adetime 1 hafta vardı bi kaç saat sonra atmak için baktığımda böyleydi kuruma çizgisi bu kadar net belli olur mu 🥹🥹
KayraVeAnnesi_06 Haticeanneeeee Bir kaç saat geçtiyse kuruma çizgisidir , 5 dk içinde çıkan sonuç ele alınmalıdır Adet gecikmesiyle testi tekrarlamanızı öneririm , benim gecikme sonrası çıkmıştı Geç döllenme olduğu İçin 🙏🏻🌸
17papatya Haticeanneeeee canım seni kırmak istemem ama kuruma çizgisi gibi duruyor mesela benim de bugün adetime 4 gün kaldı test yaptım kuruma çizgisi diye üzerine şu damlattim başta kayboldu sonra yine çıktı çizgi inşallah hamilesindir ama 🙏🏻
Zumraninannesi06 Haticeanneeeee normal gebelik testi bu erken gebelik testi alıp yap birde bence 😌 ben hiç normalle yapmadım, Rabbim gönlüne göre ayarlasın kuzum.
marulbebek Haticeanneeeee benimde boyleydi birkac gun daha bekleyip erken testler var ondan aldim cikti net
gokceayhangulbahar Haticeanneeeee bu testlerde genelde adet zamanın. geçtikten sonra çıkıyor eğer ki üstüne görmedysen erken gebelik testleri var onlardan al daha net sonuç veriyor
papatya-0 Haticeanneeeee benimde bugün aynı şekilde çıktı ama baya regl oldum aynı marka inşallah senin vardır🙏
M_m_27 Rabbim tez vakitte gönlünüze göre hayırlı evlat versin inşallah ama bana kuruma çizgisi gibi geldi :(ilk 10 -15dakika sonrası geçersiz sayılıyor testler.
AzraFarah 17papatya eczanede erken gebelik testi varmış, adet gecikmesinden önce çıkıyormuş arkadaşım bana söylemişti, onunla yap istersen
Derya Haticeanneeeee kan ver istersen sağlık ocağından aklında takılı kalıcağına rahatlarsın en azından
KayraVeAnnesi_06 Haticeanneeeee Benimde 3-4 gün vardı gebelik testinde çıkmadı , adet gecikmesinin 7.günü yaptım çnkü hayal kırıklığı yaşamak istemedim bekledim . İkinci yaptığım testte çok şükür çıktı canım 🙏🏻
Haticeanneeeee KayraVeAnnesi_06 kan verdin mi canım değerin kaç rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim 🦋🫶🏻
KayraVeAnnesi_06 Haticeanneeeee Amin inşallah çok teşekkür ederim , sizde güzel haberler alın herşey gönlünüzce olsun 🙏🏻🌸 Canım testimi sabah yapmıştım , akşamına kan verdim 1-2 saate sonucum çıktı , değerim 2708 çıktı
Haticeanneeeee KayraVeAnnesi_06 maşallah canım hamilenin duası kabul olurmış bana da dua eder misin kızıma kardeş gelsin 🥹🥹