Ya kızlar bende gebe kalalı hep aynı rüyayı görüyorum, hatta çevremde en yakın arkadaşım ve annem de aynı rüyayı görüyoruz.
Hayrolsu. Rüyalar şu şekilde, bebeğim doğmuş ama doğduğu gün yenidoğan gibi değilde neredeyse 1 yaşına girmiş bebek kadar büyük doğuyor hep. Cinsiyette zaten oğlum olcak rüyamdada erkek olarak görüyorum. Ama hep niye bu kadar büyük el kadar olması lazım diye söyleniyorum şaşkınlıktan. Bu gecede gördüm hatta emzirdim bol bol sütüm geldi sağ göğsümden. Bebek yıllardır emiyo gibi yarım litre emmiştir 🤣🤣🤣🤣🤣