AskOlsun01 ay benim ruyamada girse keske bebegimin cinsiyeti😃 ama ben psikolojisi bozuk biri olaraktan daha sabah düşük yaptığımı gördüm ama ruyamda da ruyadaydim uyanıyordum ruyamda 😅 sonra uyandım baktım araştırdım kotu bisey değilmiş anlami. Sanırım ilk gebeliğimde ki düşükten etkilendiğim icin gördüm