EmelBG_ mucizem24-05- Rennie emiyorsun eritiyorsun ağzında ben onu kullanıyorum normeldede var bende birde ilk hamileliğimde çok yaşadım baş ağrısı mide yanması . Şükür bunda yok ama yediklerine dikkat et onlarda çok çok tetikliyor .