Caglaasya Glkrkmz uygulama 29 gösteriyor sezeryan olacağım 20 günüm kaldı zaman çok hızlı geçti geçmez dediğim zaman şimdide korkuyorum 2. Sezeryanım olacak
cimcime3434 Glkrkmz benim de aynı son 19 gün… haftaya belli olacak sezaryen mi normal mi diye,bebişin baş gelişimi haftasından önde gidiyor çok büyük ihtimal sezaryen olacağım hayırlısı…
Aybeniz_akkaya Glkrkmz kaç saatiniz kaldı diye sorsanız daha doğru olur benim için. Hastanedeyim zira. 🤣
melisa_dzgn61 Aybeniz_akkaya ben de artık istiyorum bir an önce vaktim gelsin o heyecan evleneceğim zamanı bile geçti 🤣
Avayaz Uygulanmaya göre 2 günümüz kaldı ama hiç gelecek gibi değil inat etmiş sanki içerde kalacağına o da bu dünyanın ne kadar pis bir yer olduğunun farkına vardı her halde 😃