Ebru_cekin06 1995_ ve pantolan giymeyi cok ozledim 😄😄 2ay falan kaldi iste aralik basina denk geliyo erken olurda kasimin son haftasi inşallah 😃
Dilara71 Ozele gidip sezeryan olmak istıyorum diyicem hemen yapıyolarmi yoksa kaç gün sonraya atiyolar
Glkrkmz Dilara71 ozelde muayene sirasinda sezeryan dogum istiyorum dersen zamani gelince anestezi icin gun veriyor sonrasinda testler yapiliyor ve gun veriyorlar😊
Leyla001 Ebru_cekin06 bnde çok özledim bu pijama şortlardan tiksindim resmen doğurur doğurmaz hepsini Çöpe atıcam
Ebru_cekin06 Leyla001 hele.hele bol giymekten ay evse hicbisim olmuyor olan 2 3 parca bisi var sıkıldım onlardanda,l😄😄
06nurrrr Maşallah herkesin ki az kalmış sağlıkla kucağımıza Alalım inşallah benim 108 günüm var daha 🙄🤷