Bebekgibi merhaba çukurambardaki koruda doğum yaptım zahide hocayla doğum paketi almadım benim kendi özel sağlık sigortam vardı, ameliyat ekibinden sonraki
İlgi alakadan çok memnun kaldım. Normalden zorunlu sezeryan oldum ve gece 1 den akşam 18 e kadar sürdü süreç herkes sabırla ve nazikçe bir tutum içindeydi 18:53 de sezeryan oldu doğum anıda konuşarak rahatlatma kısaca güzel bir süreç oldu 🥰 inş sizinkide çok güzel olur doğum çok farklı bir deneyim herkesin beklentisi farklı olunca memnuniyetde değişebiliyor sağlıkla doğsun bebeğiniz🌸