Melinya 39+5 olduk. Haftalardır kasıklarımda regl ağrısı oluyor ara ara. Her seferinde doguruyorum galiba diyordum 😅 en son düzenli sancılarım çıktı nstde ama hiç bişey hissetmiyorum artık. Bu çocuk gelmeyecek ümidi kestim. Sezeryan isteyeceğim çarşambaya kadar gelmezse