Melinya vallahi öyle kız😁
Regl gibi sancılarım vardı sürekli, dayanılmayacak kadar değildi tabi. Sonra git gide arttı ve doğurduğum günün sabahı nişanım geldi. Beni bir heyecan bir stres sardı🤭 ve artık yavaş yavaş dayanılmayacak sancılar geliyordu. Gece saat 1de 4cm açıklıkla yatış yapıldı 3te doğdu minik yavrum 🤗tabi iki kere hastaneden eve gönderildim gün içinde 🤦
Darısı başına🌺