Rumuz123456 Tamarix bunu kullanırken korunmanız gerekiyor bir de Saraçoğlu sistesinde bu kürü desteklemek için testere dişli aslan pençesi otunun da kullanılmasını söylüyordu
Tamarix Rumuz123456 ya onu biliyorum da çok beğenmedim o çayı bir kere içtim onunda zamanları var galiba bildiğim kadarıyla
Brn23 Tamarix adetin bittikten sonra 2.3. Günü başla 15. Gün düzenli yap ben korunmadım o ay da hamile kaldım
Rumuz123456 Tamarix kür içinizi temizledikten sonra korunmayı bırakıyorsunuz. Araştırsanız zaten görüceksiniz ama korunmayın o zaman ne diyim
Nurcanben Tamarix peki tadı nasıl mide bulandırıyor mu çok ona göre bende içeyim şuan reglimin son günü ne zaman başlamam gerekir icmeye
Birannecik1301 Nurcanben tadı kötü değil bence. Eğer zorlanırım derseniz derin bir nefes alıp burnunuzu kapattıgınızda hic birsey hissetmezsiniz. Ayrıca saraçoğlunun birebir soğan kürünü yaparsanız sizin için daha faydalı olur✅