1prensannesi_ baslarda ayda 1 gidiyordum, 35 bitti artik haftada bir görüşücez doktorumla . %100 zararli yada %100 zararsiz diye bir sey kimse soyleyemez ama ses dalgasi oldugu icin zararsız olduğu inancindayim . Bu arada banada yakınlarımdan cok ultrasona girme bilmem ne diyen oldu tabi . Ama sen doktorun ne diyorsa oradan ilerle en doğrusu bu 🤗