Merhaba anneler 10+0 hamıleyım doktorum 1 ayda çagiriyor ödeme yapıyorım 15 gun sonra ucretsiz daha kontorul edıyor her gittiğimda ultrasyon yapıyor anem ultrasyon zararli oldugunu fazla gerek olmadiği soyledi her cagırdıgında gıtmek zorunda değilsin kendını iyi hıs edıyosan bı sıkıntı yoksa 2 ayda git dedi napıcagımı şaşirdim ilk hamılelıgım benım hosuma gıdıyor her seferınde gormek guzel his ama zarar dıyınce düşündüm kaldım siz ne yapıyorsunuz bı öneriniz varmı