snmhsnn Asiyearslan anladım 36 haftalık oluyorsun sanırım 37ye girmek üzere çok da erken bir doğum değil aslında güzel
Yonca_trk zeynepikra_61 sancı nasıl oluyor bende de ağrı var belde kasıkta ama ayırt edemiyorum sancımı diye yoksa normal bir ağrımı
Asiyearslan Rerdogan tansiyon yukselmelerim ve sancılarım olduğu için , Normalde sezeryan 37. 38. Haftada falan oluyor