Yagmurmasal 39+4 bende bekliyorum darısı başıma 😍 Allah sağlıkla huzurla büyütmeyi nasip etsin 🌸 gerçekten o doğum sancısı anlaşılıyor mu ben hep umutlanıyorum ama yok gaz sancısı çıkıyor, kasılmam 10 dk arayla var olmadığı çok az ama sadece kasılırken nefesim daralıyor kalbim çarpıntı oluyor, bel kasık ağrım vardı gitti bugün tek bel tutulması gibi ağrım var çok iş yaptım ondan sanırım, gelmek bilmiyor 🐣