SibelBalciOz Haftadan beri suyum az.Katı meyve sıkacağı alıp havuç suyu sıktım,karpuz yedim bol bol normale dönmüştü.32. Haftadan sonra tekrar azaldı.Öyle böyle 38. Haftaya geldim.Allahın izniyle bişey olmaz siz gereken tedbirleri alın
Bebis_annesi51 SibelBalciOz yaa iyi maşallah canım inşallah benimde normale döner bende 33+2 yim hayırlısı bakalım . Teşekkür ederim canım