durumoms2 Kızlar ya doğuma yaklaştığınızda bebek hareketleri nasıldı eskisinden daha mı hareketli daha mı sakin? Benimki gece bir hareketleniyor uyutmuyor beni, canımı acıtıyor 😐
BirFeyzaBirBebek durumoms2 39+3 olduk. Aşırı hareketli değil. Bazen kendisi hareket ediyor. Hareket etmediğini düşündüğümde durtuyorum biraz kimildiyor hafiften içim rahatlıyor 🙂
Melegimin_annesi durumoms2 37+4 Aşırı hareketli canımı çok yakıyor bazı akşamlar uyutmuyor bile aşsaya çok vuruyor zokluyor sanki yerleşmeye mi uğraşıyor bilmiyorum
Cileklipizza durumoms2 sen ben kaldık bende 39 oldum hayırlısıyla kucağımıza alsaydık bugün yarın, allah yardımcımız olsun benimde geceleri çok hareketli sebebini bilmiyorum😅inşallah sağlıkla hayırlısıyla kolaylıkla kavuşuruz 🤍az kaldı biraz daha sabır 🌸
Elf_28_34 durumoms2 Nst de %40 lık sancım cikti ama ben hissetmiyorum. Açıklığımda yok bekliyorum simdilik🤷
BirFeyzaBirBebek durumoms2 iki gün önce gittik doktora. Nstde düzenli sancilarim çıktı. Cikmasaydi suni ile baslatacakti doktor. Kendi sancım olunca doktora dedim bı hafta daha bekliyim belki şiddetlenir. Çarşambaya kadar gelmezse beni dogurtun dicem artık 😅