Tubatgn Gamzeasyam hiç bir fikrim yok ben sonuçları direk doktordan aldım, e nabıza beta ve pappa sonucum düştü ama bunları bizim anlamamız mümkün değil doktorların yorumlaması gereken bir test bu ellerinde ki veriler ile bize konuşuyorlar
Beyza038 Tubatgn merhaba bu papp-a nin yüksek olması mi iyi aceba bir fikriniz varmi benimki 997 çıkmış da anlayamadım da randevum da ayin 10 unda