Merhaba hanımlar bisey sorcm da ben salı günü hastaneye gittim kontrol için bebeğim 12 haftlik ultrasona falan baktı doktor daha sonra iki tane kağıt verdi ikili tarama testi için gidip kan ver dedi başka bişey demedi tekrar buraya gelim mi dedim hayır 3 hafta sonra gel dedi kan vermeye gittim onlarda kağıtları aldı başka bişey demediler ikili tarama testi böyle mi oluyo kan verip bir sonraki kontrole gidince mi test yapıyolr