Zeynepdgn50 Ezgisrerkli Deletedmom_110 tamam kızlar çok teşekkür ederim sonuç çıkınca yazarım buraya inşallah vardır 🙏🏻
poyrazvearya Zeynepdgn50 sağlık ocağı ise çıkmaz devletin aciline gidip verirsen 2 saate çıkar ben öyle yapmıştım akşam 5 de verdim 7 de öğrendim acilden acilden giriş yap gebelik testi yaptırmak istiyorum de
Zeynepdgn50 poyrazvearya ayyy bakalım inşallah akşama doğru çıkar. Sağlık ocağına verdim acilde almazlar diye
Zeynepdgn50 [silindi] yok canım yaaa sonuç pazartesi çıkar dedi hemşire çok geç değil mi sence de Akşama e nabıza düşer diye bekliyorum ben
aybarsaybuke Zeynepdgn50 akşama e nabıza düşemez cunku akşam anca işlenicek kanlar yarın cıkabilir hafta sonu girdiği için pazartesi diyoruz bende sağlık ocağında hemşireyim