ecemhurmetli ben de kanamam olduğu için acil gitmiştim acildeki doktorlar saçma sapan konuşmuştu moralim bozulmuştu hemen polikliniğe gittim alttan muayne yaptı çok şükür keseyi öyle net gördük. İnşallah siz de sağ salim görürsünüz moralinizi bozmayın sakın iyi düşünün iyi olsun 💖🥰