AzraFarah ecemhurmetli ben 4 haftalık hamileydim, devlet hastanesine gittim görmediklerini söylediler ama özele gittim hemen gördü,4+3 günlüktü, şu an 9+2 olmuşuz, kesenin içinde bebeğimizi gördük ve kalp atışını da duyduk Rabbime şükürler olsun
AzraFarah ecemhurmetli bende rahim tersligi var o yüzden devlet hastanesindeki prof göremedi ama özelde ki hemen gördü. Bir hafta sonra tekrar başka bir devlet hastanesine gittim 5+3 günlük dedi ama rahim ters olduğu için görmekte zorlandığını söyledi
323832 5+5 de kese 6 hafta da yolk kesesi ve bebek 7.haftada kalp atisi valla 10 hafta 1 gunluk olduk dun direkt doktor gordum erkek dedi ve degismezse cinsiyeti de ogrenmis olduk
ecemhurmetli 2prensesannesiiii doktorum bugün hcg istedi kontrole çağırmadı duruma göre çağıracak sanırım 28 inde beta hcg 335ti bakalım ne olacak :)
2prensesannesiiii ecemhurmetli birden fırlıyor ben geçen cuma verdim 315 ti pazar verdim >1000 çıktı salı da 3617 çıktı dünde keseyi görmeye gittim gördüm çok şükür darısı sana inşallah 🙏🏻 🥰