28 Eylül gecesinden ufak tefek sancılarım vardi.kasiklarimda uyutmuyck uyusuk bir sanci sabahina nisanim geldi cok az leke tarzında sonrasinda dusa girdim takip etmeye basladim bu arada aynı gün gidip ağda oldum agda dogumu tetikledi tabi 😄 neyse herkes sen bugunde dogurmazsin derken sancilarimi takip etmeye başladım ve sancilarim 15 dakikada bir olmaya basladi sonrasi 10-5 derken dedim hadi ben bi dusa gireyim sicak bir dusa girdim sonrasinda kontrole bi gidelm dedim dun aksam saat 7 de neyse çıktık ozele gittik muayenem vardi zaten ertesi günü gittigimde 8 cm’lik acilmam olmus ama benim aci eşiğm yuksekms ki ben okadar anlamamsm neyse yats verdiler hemen ben dedim ozelde dogurmak istemiyorm devlette dogurcam herkes panikledi ozelle devletin arasi 15 dakika kendi sahsi aracimzla basip gittik yolda ama esim kornaya basip duruyo heycanli ve maratonlu 😄 neyse devlete geldim 8 cm acikligim var dedim muayene ettiler nst’ye başladılar derken doktor ultrasonla bakmak istedi bebege neyse tam ayaga kalktm suyum geldi ultrasondayken suyum bosaldi apar topar ameliyat haneye goturduler suni sancisiz yarim saatte dogurdum 15 dakikada bebek dunyaya geldi hicte oğlumdaki gibi acemice olmadi benden size tavsiye evde dayanabildiginz kadar dayanin herhangi bir komplikasyon yasamiyorsnz . Diyorum ya ayni gun agdami da oldum 😄😄 cok pozitif darisi basiniza hanımlar rabbim bir avazda kurtarsin insallah 🤲🥰😇