Mel53 Feyzaylvc evet ama çıkmaz bence. Çıkarsa da zaten amniyosentezde de çıkar. 99.9 doğru sonuç veriyor çünkü. Düşüğe neden oluyormuş. Bu bile en son çare yaptırmaya neden bence. Yine de siz bilirsiniz
Mel53 Tuna seninle geçen konuşmuştuk. Nifty hakkında :) benim düşük risk çıktı. Yani her şey yolunda. Darısı başına inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Tuna Mel53 amin inşallah canım . Trisomy 21 değerin nasıldı senin ? Kaç günde geldi sonuclar ?? Günler geçmio 😔
Mel53 Tuna evet geçmiyo hiç. 8 günde geldi benim. Düşük risk yazıyodu 3 ünde de hep. 14 milyonda 1 civarı çıkmıştı. İnşallah sana da öyle çıkar ya
OgretmenEva Feyzaylvc ikili sonucu 1/6054 çıktı doktorum başka test istemiycem dedi sizi doktorunuz mu yönlendirdi? Sizin riak daha düşük olmasına rağmen dörtlü yaptırmışsınız
Feyzaylvc OgretmenEva canım bilmiyorum ki yaptırmamı önerdi benim bi tek ikilide pap-a değerim biras yüksek cıkmıstı zaten demişti aslolan dörtlü tarama demişti
Bilge35 Feyzaylvc nift test yaptırın. 4 lü teste güvenmemenizi tavsiye ederim. Yanıltıcı oluyor . 2li test daha güvenilir . Ben sadece 2 li test yaptırdım onu da ölesine